Assalamualaikum dan salam sejahtera korunk2^^
Pekaba semua?? Hopefully sihat2 jer yerk..Xmo nakal2..
Nanti aku cubit laju2.. :p

"Tak kenal maka takmo kawan
Dah kenal maka cinta"

Hari ni aku nak story sket pasal diri aku. Bende nie cam bender wajib yang patut ada kat mana2 blog. Aku usha sinin,usha sinun, usha kononnn , mesti ada maklumat nieh kat mana2 blog..So aku pun nak story pasal aku jugak lerrr..Sila jangan jeles~ :p

"Aku seorang wanita
Selalu pakai tudung secara sempurna
Bakal melahirkan anak kembar yang comel
"Kawan baik" aku datang tiap2 bulan
Bila tgk guy korea hensem, aku jadi xsenang duduk
Suka shopping, beli shawl tiap2 minggu dan macam2"


Btol, aku tak tipu...Serius tu bukan aku..
Jangan nanges..Meh nak citer..


Ahmad Syarif

---------------------

  • Dah umur 20++ teeett~
  • Aku tak comey cuma hensem lebih jerk.muahahaha(perasan disitu yerr)
  • Tak tinggi mana, tapi lebih tinggi dari budak2 pompuan aku kenal
  • Lebih kurus daripada diorang jugak
  • Suka berkawan ngan sapa2 jer.Tak kira umur
  • Seorang yang fleksible mengikut keadaan
  • Perwatakan yang sukar diduga
  • Kadang2 leh jadi lawak2 ayam, kadang2 serius kambing
  • Time wat kerja xsuka diganggu sebab fokus tahap maksima masa tuh yaw
  • Sukakan cabaran dari segi berfikir
  • Suka usik member2 tak kira muda atau tua(mostly gurl..miahaha)
  • Seorang yang sangat menghargai persahabatan
  • Suka ambik gambar kat mana2 ajer(tapi DSLR xdak lagi :'( sob3 )
  • Suka lepak kat tempat yang cantik2 sorang diri
  • Suka cuci mata tgk amoi2, awek indon and macam2 jugak..muahaha
  • Sangat sayangkan kereta "Ferrari Merah" (1st kereta sendiri tuuu)
  • Suka bawak kereta laju2 gear manual
  • Tak suka habiskan makanan yang last2 sebab aku bagi kat kucing dewan makan. hoho
  • Lebih suka makan ikan daripada ayam(time kecik2 aku gaduh ngan ayam taw!)
  • Suka warna hijau, ungu, dan biru
  • Ada lebih kurang 30 matlamat yang belum tercapai(30 dah tercapai)
  • Pernah hasilkan buku time umur 17 tahun! peacee~
  • Sedang mencari pasangan hidup.. v(^.^)v
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Sila cakap comey cpat!! :p
NOTA: ni gambar yang digunakan tuk hepikan seseorang yang tengah sedih^^

Tu jer la nak story..Dah2, aku nak tidoq plak..kelas takdak..
<(") sekian ~
Sila Komen..
Bestnya dapat baca komen korunk nanti :)
Menarik hadiah kat sini rupanya | Kamus Elektronik BI-BM
Labels:
14 Responses

  1. Ahmad Syarif Says:

    @myra gula2 kaki..

    Heart feeling terus :(


  2. Arni Says:

    xabis2 ngn topi dia..hehehe


  3. Ahmad Syarif Says:

    @arnie syuhaida

    arkekeke..
    :p


  4. white rose Says:

    sedang mencari pasangan hidup?
    kakaka...

    org hensem mcm kau sure ramai awek keliling pinggang...


  5. Ahmad Syarif Says:

    @White Rose Cinta

    Tak jumpa lagi pasangan yang tepat..
    Xmo la bercinta kerana nafsu..Kerana nak rasa hebat..Kerana nak suka2.

    tapi nak rasa dihargai, disayangi, difahami.
    :)

    so conclusionnya,
    sedang mencari..hehehe :)


  6. Ina Says:

    carilah yg terbaik..semoga hidup bahagian berkekalan.


  7. Ahmad Syarif Says:

    @Ina

    InsyaAllah..sama2 lah doakan kita dapat pasangan yang terbaik.

    Pasangan dunia dan akhirat :)



  8. samalaa kita suka amek gambar tp x dak DSLR lagi..yeah...jom sama2 kumpul duit..haha


  9. NOVA Says:

    hahhaha... lawak tul ar semua story awak nie.. hihihi geli hati baca nyer.. hahhah


  10. Ahmad Syarif Says:

    @nova

    keh3..
    mekasih sudi baca cerita sembang2 terbang sy tuh..

    (malu nieh sambil tutup muka bawah bantal)


  11. Ika.S Says:

    hahaha . comelll :)


  12. ahha.. chumel!! btw, nice to know u..