Assalamualaikum..
Tak jawab dosaa..
kalao jawab,
SAYYAAAANGGG DIAA~
hau3


Petang tadi, aku duk membongkang sambil
wat muka comel depan laptop ni haa..

Tiba2....

"aku bisa membuatmu cinta kepadaku,
meski kau tak pernah mencintaiku"
(ringtone henset berbunyi)

Aku dengan muka gersang girang,
excited, dan comelnya,
angkat panggilan tersebut.

Perbualan dipendekkan lebih kurang camnie:

"Halllowww~
Assalamualaikum"
(suara control macho)

"Waalaikummussalam"
"Baru sampai dari carefour nie"
(pssst...suara dia sungguh comel)

"Lamanya kluar g carefour"

"biasa la pompuan"

"pas asar kita jumpa"

"jumpa kol 4 la"

"ok"

tuppp~ letak telefon..


------------------------------------------------
Kol 4 tu dia call aku balik..

"Okay2, gie sana sekarang"


aku ambik kunci motor dalam dompet aku,
sambil tengok gambar awek ehem2 kat situ..(peewwwittt, sejuk mata memandang)
Start enjin motor and terus rempit sampai kaki tak cecah tanah
wa cakap luuuuuu!!! Serius tak tipu!!!
(bawak motor mmg kaki tak cecah tanah okay~)


Sampai kat sana, gie tandas jap,
baiki rambut aku yang botak ni hensem2,
mekap sket2 depan cermin yg kelabu2 asap..
then jumpa dia..

Then dia hulurkan aku mender nie...
(dia pakai baju ana muslim time tuh)


Ha, korunk nak tau? meh kita ushaaaa~
tutup mata sambil bilang one..two..three..cepat!
akekeke


tengok bawah nie:




Love A
pemandangan dari depan


Love A
pemandangan dari atas
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TADA!!!!

Love A


Love A


!!Makanan!!
Warrrgghhh..girangnya hati aku sekarang ni..hua3.
Alhamdulillah..


1. Roti gardenia kecik + besar
2. Biskut tiger X2
3. Maggie
4. Tea boh uncang
5. Tea
6. Gula

Aku amat hargai giler bender2 camnie sekarang
sebab aku ni "malas" nak gie makan kat kedai sebenarnya..
Awek indon kedai makan tu slalu duk usha aku..
aku jadi tak selesa duduk tau sebab asyik pandang diorang..
muahahahhahaa!

(tapi awak indon sini cun2 and seksi2..serius..agagaaga)


Mekasih comot tuk segalanya..
Sampai sekarang ni..




p/s : berkawan biar beribu..bercinta biar satu~


Sila Komen..
Bestnya dapat baca komen korunk nanti :)
Menarik hadiah kat sini rupanya | Kamus Elektronik BI-BMhttp://sembangseposen.blogspot.com
4 Responses

  1. Ahmad Syarif Says:

    Cik gugu, untungla ada awek kan?
    hahaa


  2. alamak.. sis bru je type 'untunglah~'... tup2 dah ada komen cmtuh... huwaa ! nvermind....


  3. wahhh bagus nya gf dia. . mcm i la. . (ceehhhwahhh puji sikit). . susah senang sama2. . sngat t.c la kt bf dia. . huhuhu. . .