29hb Oktober 1st time aku datang kedah bawak kereta "Ferrari merah" tersayang ditemani Cuin, junior tempat aku belajar.
Memang syok~ bila leh bawak kereta sendiri gi jalan2.. Nak drift kaa..nak draft kaa..nakk...apaa2 pun boley la..

Alamak, aku tak shoot la plak gambar kete tu nak bagi korang tengok..Lenkali la aku up dalam blog nie.heee~.Kete i segan kalau gambar dia dipublish..hahahah

Keesokannya plak, Aku, Acap, Yus berkaraoke ditemani kawan sekerja aku dulu Arnie Syuhaida(not single ok) not net and adiknya Makcik ALiaa.. (jangan maree~).. Location karaoke kitorang plak kat Cmart, Jitra nun..1st time kitorang berkaraoke ngan depa2 nie..

Ni gambar2 time karaoke tu..

Eda not net yang comel..hahahah

Nyanyian daripada Arnie Syuhaida yang penuh masyuk~

Makcik Aliaa yang sungguh menghayati..

Gambar aku ngan member2 aku takdak sebabnya banyak moment yang tak berapa jadi..huhuhu..
Nak upload pun segan derrr. kih3.



Eda and Aliaa..Korang mmg best~
ada masa kita outing lagi naa~


K la..lenkali aku story lagi..
dah ngantuk nie..nak tidoq plak..hohoho


P/s: Esok nak p mengai...



Sila Komen..
Bestnya dapat baca komen korunk nanti :)
Menarik hadiah kat sini rupanya | Kamus Elektronik BI-BM
2 Responses
  1. Arni Says:

    awat tak tangkap pic keta ferari u tu..hehehe


  2. Ahmad Syarif Says:

    Hohoho..
    Ferrari i malu laa..
    Bila tangkap gambaq jer jadi kereta lain..hahaha