Assalamualaikum semua..

hohoh..Kali ni kita cakap pasal cinta sket..Apa pendapat korang tentang cinta? Sakit hati? Rezak paler, hepi2, gembira, kadang2 hepi, kadang2 tak tau paper,pastu mental.. Konfem kalau 50 orang baca artikel nie, korang2 semua akan bagi jawapan yang berlainan.

adakah cinta ni sebenarnya sejenis kereta kebal atau salah satu nama penguin?
Kita tinggalkan misteri ini diselubungi misteri itu sendiri..

Sepanjang pembaca hidup, mesti ada seseorang yang anda minat kan? Tak kira la masa muda-muda sekolah dulu, atau pun sekarang nie..Mungkin ada yang tengah bercouple pun sekarang nie.



Aku plak masih confuse mengenai cinta. Setiap kali aku menyimpan perasaan terhadap seseorang, aku masih tak sure samaada perasaan tu sebenarnya cinta. Aku bimbang aku menyimpang jauh.! Aku bimbang, sesuatu yang akan memudaratkan hidup aku akan berlaku... Masing2 mempunyai cita-cita dan matlamat hidup sendiri. Begitu juga aku.

aku sebenarnya bukanlah anti cinta tapi aku ingin memberikan peluang kepada diri aku untuk bebas daripada cinta buat sementara waktu. Aku teringin nak "melamar" bakal pasangan aku dengan pointer yang terbaik.Aku yakin, seseorang yang sempurna dan sesuai akan menemani aku suatu hari nanti. Tuhan Maha Mengetahui dan sentiasa menyanyangi hambanya Jadi, fokus pada pelajaran adalah yang terbaik ketika ni..

Ketika orang2 di sekeliling aku semuanya asyik dengan myspace, facebook, bermesej dan sebagainya, Final project mereka ntah ke mana, assignment tah kemana, aku masih di bilik sorang..mana ntah Yus nieberusaha menggapai cita-cita keluarga. Kadang2 aku sendiri pun lalai, tapi aku cuba untuk kembali ke rahmatullah tujuan utama. Setiap kali aku menelipon orang rumahku orang tuaku, pasti dia akan membangkitkan isu pelajaranku.

Sekiranya aku pernah menghancurkan harapan mereka tuk mendapatkan yang terbaik satu ketika dulu, kali ini, AKU AKAN BUKTIKANNYA MAK! AKU BOLEH BUAT!!! MAK, TERIMA KASIH sebab hantar abang kat sini.



Sila Komen..
Bestnya dapat baca komen korunk nanti :)
Menarik hadiah kat sini rupanya | Kamus Elektronik BI-BM
Labels:
0 Responses